Eerste weekje - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van Annabella Reus - WaarBenJij.nu Eerste weekje - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van Annabella Reus - WaarBenJij.nu

Eerste weekje

Door: Annabella de Reus

Blijf op de hoogte en volg Annabella

08 Oktober 2012 | Malta, San Ġiljan

Sorry dat het zo lang duurde maar mijn eerste verslag hier wou niet updaten zo die heb ik maar op facebook geplaatst!
Tot nu toe is het hier nog heel erg leuk al merk ik wel heel erg de cultuur verschillen ze zijn hier veel minder gastvrij en zoals de laatste 4 dagen heb ik met Valentina (de other student by Jeane) moeten eten omdat Jeane met haar sister in law uiteten was of andere dingen aan het doen was. Dan merk ik wel dat ik het dan niet zo leuk meer vind omdat thuis normaal altijd iedereen mee mag enz. Maarjaa daar moet ik dan maar aan wennen. Vandaag moet ik voor het eerst naar Speaking classes en ik hoop dat ik er wat aan heb. Wat ik verder wel een nadeel vind is dat je inprincipe laat begint 9.00 uur en dan eindig ik nu dus 14.30 en een uur pauze intotaal maar horeace my teacher is niet zo heel erg snel dus ik moet soms langer blijven maar dan moet hij eerst weer 15min pauze om te roken en zoals vandaag ben ik dan pas 15.15 klaar en dan moet ik dus nog best veel hw maken en dan is de dag alweer om! dus als ik een duikcurcus wil gaan doen moet ik dat toch even anders zien te regelen. verder is het hier heerlijk weer elke dag 30 graden en ben dus alweer lekker buin. Vrijdag ben ik met Valenina naar Sliema geweest was erg leuk en zaterdag naar Valleta. Lekker geshopt, leuke sleehakken gekocht en een super leuke tas. Morgen zal ik even wat foto's uploaden!


Byee byee!!

  • 08 Oktober 2012 - 13:52

    Ans:

    He nichtje, dat wordt hard werken , maar klinkt allemaal wel leuk hoor! (Niet teveel schoenen kopen he! :p)
    Veel plezier en veel succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annabella

Alle verhalen over wat ik beleef tijdens mijn maanden buiten Nederland!

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 11818

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 31 Januari 2016

Going Down Under

30 September 2012 - 10 Maart 2013

Mijn reis naar Malta

Landen bezocht: