Weer terug in Malta - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van Annabella Reus - WaarBenJij.nu Weer terug in Malta - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van Annabella Reus - WaarBenJij.nu

Weer terug in Malta

Door: Annabella de Reus

Blijf op de hoogte en volg Annabella

16 Januari 2013 | Malta, San Ġiljan

Heee,,

Nou ik ben nu dus weer anderhalve week in Malta. Het weer is over het algemeen zeer goed, heerlijk zonnentje en niet zo koud dus ik heb niks te klagen, al is gister een soort van storm begonnen en was het zelfs vannochtend niet echt lekker weer.

Vorige week ben ik begonnen met mijn fce course, wel weer leuk om een nieuwe uitdaging te hebben maar ook wel weer moeilijk. Maandag kon ik ook echt merken dat ik er weer even in moest komen, mijn engels was lang niet zo goed meer als voordat ik wegging maar gelukkig was het woensdag gewoon weer terug.
De school was vorige week wel heel erg rustig niet zo heel veel aan dus en gelukkig zijn er nu iets meer studenten maar het schiet nog niet heel erg op. Al maakte dat voor vorige week toch niet heel erg veel uit want ik was snotverkouden, Jean was al sinds de week ervoor ziek dus dat stimuleerde ook niet erg. Gelukkig ben ik er nu zo goed als van af, begin nu hier en daar wat te hoesten maar voel me verder prima.

Vorige week maandag ben ik ook fanatiek opzoek gegaan naar een job maar dat blijkt toch nog niet zo makkelijk als gedacht. Hier vinden ze 9 weken maar kort en daar hoeven ze geen personeel voor. Later heb ik dus maar noodgedwongen een cv gemaakt maar ook dat heeft nog niet heel veel opgeleverd.......

Gister zou ik eigenlijk starten met advandce diving maarja vanwege de storm ( heb nog nooit zo'n harde donder gehoord alsof er een bom afging) kon dat niet doorgaan en het is ook maar afwachten of het van het weekend wel door kan gaan. En anders ga ik gewoon lekker volgende week duiken!;)

Nou meer heb ik nog niet echt beleefd,,, dus tot de volgende x! ;)

Byeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annabella

Alle verhalen over wat ik beleef tijdens mijn maanden buiten Nederland!

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 11800

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 31 Januari 2016

Going Down Under

30 September 2012 - 10 Maart 2013

Mijn reis naar Malta

Landen bezocht: