Mijn laatste dagje! - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Annabella Reus - WaarBenJij.nu Mijn laatste dagje! - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Annabella Reus - WaarBenJij.nu

Mijn laatste dagje!

Door: Annabella de Reus

Blijf op de hoogte en volg Annabella

29 September 2012 | Nederland, Oosterwolde

Nou heheh ooehpoeh eindelijk is mijn koffer dan ingepakt! Ik was woensdag al heel fanatiek begonnen met het inpakken van mijn koffer en ik dacht ook echt dat ik al bijna alles had, maar niets bleek minder waar want er moest nog zoveel spullen bij! Dus tot overmaat van ramp bevatte mijn koffer natuurlijk veel te veel gewicht! Nou na al een paar shirtjes er uitgehaald te hebben en alle verpakkingen verwijderd was mijn koffer nog te zwaar. Nou als er iets moeilijker is als spullen uit je koffer skippen hoor ik het graag. Maar ook mijn handbagage koffer was veel te zwaar. Gelukkig mocht ik ipv 8kg 10kg mee. En toen kwamen we voor een dilemma te staan want ik wou heel graag mijn handtas mee maar die weegt al 1kg van zich zelf, en als ik die thuis zou laten dan kon ik spullen vanuit mijn koffer naar mijn handbagage verhuizen. Dus uiteindelijk heb ik maar besloten om mijn tas thuis te laten zodat er wat spullen naar mijn handbagage konden en ook nog mijn tijdschriften mee kon nemen. Maar ja ook toen was mijn koffer nog te zwaar! dus moest ook maar mijn rijbroek thuis blijven + nog een broek en mijn haarmouse. Maar toen kwam mama ineens met het idee om alle spullen in een hele grote tas te doen en ja toen had ik maar 15kg maar die tas is zo groot dat het bijna onmogelijk is om die mee te slepen dus dat wou ik niet. Na nog wat spullen te hebben geskipt moest ik maar weer op de weegschaal en Yess finally hij was onder de 20kg! :)
Nu moeten er nog wel een paar dingentjes in maar dat is niet zo heel erg veel.
Vanmiddag heb ik voor het laatst op Casper gereden en vanavond komt iedereen afscheid nemen. En morgen zit ik gewoon al om deze tijd bij mijn gastgezin! Dus ik heb er echt heel veel zin in en laat maar komen.
Als ik in Malta ben hou ik jullie wel wat meer op de hoogte en dan hoop ik dat ik het verhaal niet 3x hoef te typen voordat het eindelijk online staat! ;)

Bye Bye en tot over 11 weken! :)
Dikke kus! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annabella

Alle verhalen over wat ik beleef tijdens mijn maanden buiten Nederland!

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 11814

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 31 Januari 2016

Going Down Under

30 September 2012 - 10 Maart 2013

Mijn reis naar Malta

Landen bezocht: