A lot of things happened!! :) - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van Annabella Reus - WaarBenJij.nu A lot of things happened!! :) - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van Annabella Reus - WaarBenJij.nu

A lot of things happened!! :)

Door: Annabella de Reus

Blijf op de hoogte en volg Annabella

22 Oktober 2012 | Malta, San Ġiljan

Hiii Guys,

I'm sorry I didn't post anything the last time, so let me tell you what I did the last two weeks! :) Vorige week vrijdag,, geen idee wat ik gedaan heb vast niet zo heel veel bijzonders overdag! :$ Ohja dit weten jullie vast ook nog niet maar ik volg nu ook afternoon lessons. This week is the third week, omdat ze vonden dat ik niet goed genoeg engels sprak!! De eerste 4 days were very boring and I didn't liked it but the Friday was okay! :) In the evening I skyped with Mummy and in de night we did some drink games, wat niet een heel erg groot succes was want we waren met teveel mensen. Na de games we went out untill half past 5!:$ De volgende morgen heb ik wat hw gemaakt en we zouden 's avonds naar het chocolate festival but it was storming so we didn't go to ther because when it's storming everything is cancelt. Omdat als het hier heel erg hard regent komt al het water vanuit Valleta naar beneden en dan kunnen de bussen enz niet meer rijden. Tegen de tijd dat we zouden was het wel weer droog maar we hadden geen zin om dat eind te rijden voor niks. Dus hebben we scrabble gespeeld,, ook leuk! :) Zondag..... geeen flauw idee wat ik gedaan heb!:$, ohjaa naar de beach but not for a long time because it was so cloudy!
Maandag heb ik internet gehaald voor 5 euro voor 200 mb omdat het gewoon te duur was om steeds prepaid te kopen! Dus ik ben weer de gelukkig bezitter van whatsapp all the time. Last week was okay! Het was erg bewolkt en niet heel erg warm. Ohja maandag zijn we ook nog naar Mdina geweest! Erg leuk maar we zaten in the rush hour in de bus so it took us 1.30 uur to be there. Maar iedereen zei dat we de chocolade cake moesten proberen dus dat hebben we gedaan en na een uur daar geweest te zijn werd de lucht pikzwart en zei ik dat het miss beter was om terug te gaan naar huis. Al met al 3 uur gereisd voor 1 uurtje daar.
Woensdag ben ik naar een duikschool gegaan en werd ik meteen in geschreven en ze zeiden dat ik de volgende dag om 3 uur aanwezig moest zijn voor theorie lessen. :) 's avonds zijn we naar een salsa les geweest in de een spaanse club erg leuk dus deze week sws weer! :) Daarna nog dik gepartyed en ik was natuurlijk veel te laat thuis dus de volgende ochtend was ik erg moe! hihi,, kom ik bij de duikschool 's middags moet ik 2,5 uur naar een film kijken, nou dat was toch wel erg moeilijk maar wel super leuk! En het was donderdag avond dus de hele club ging weer uit maar ik mocht nauwlijks alcohol drinken omdat ik de volgende dag zou gaan duiken dus voor mij was er niet zoveel aan en ben dus redelijk vroeg weer naar huis gegaan!!
Vrijdag was ik eerst ook nog moe maar nadat ik eenmaal na de duikschool ging was alles verdwenen. Ze leerde me hoe ik mijn suit klaar maak enz. Daarna moest ik naar het zwembad and she said okay now you've to do some excercises, first swim 7 times from one side to the other side of the swimmingpool. Ik dacht oh dat doe ik even maar dat was toch nog best wel zwaar. Daarna moest ik 10min. watertrappelen! En daarna moest ik met mijn snorkel onderwater zwemmen, dan moet je dus 3x heel snel inademen alsof je aan het hyperfentileren bent en dan moet je duiken. Nadit alles moest ik mijn whetsuit aantrekken en mijn stuff met de lucht fles en we gingen terug naar to the swimmingpool. Meaan dat is zwaar dat ding weegt wel 20kg nou kom ik daar als klein meisje xd. Maar het was super leuk en ik snapte alles meteen alleen mijn masker klaren niet, hihii. Ze waren super blij met met dus ik was ook happy. Daarna moest ik 3 test maken en had in de eerste 1 fout en in de 3de ook 1 dus super goed!!
's avonds ben ik naar Valleta geweest even wat gegeten en daarna zijn we weer naar huis gegaan en lekker vroeg gaan slapen.
Zaterdag werd ik wakker met een zere keel en ik dacht nee niet ik nu ook nog because everybody is sick here. Dus heleboel thee met honing gedronken en toen ging het wel weer. Daarna zijn we naar een dansshow in Valleta geweest, erg leuk maar wel een beetje apart, daarna gewandeld en op naar birgu geweest!! Was super leuk maar daar vertel ik jullie morgen wel even meer over want het is 13.00 uur en ik moet naar mijn speakinglesson!!!

Big kiss from a hot Malta! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annabella

Alle verhalen over wat ik beleef tijdens mijn maanden buiten Nederland!

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 11813

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 31 Januari 2016

Going Down Under

30 September 2012 - 10 Maart 2013

Mijn reis naar Malta

Landen bezocht: