Oepss, - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van Annabella Reus - WaarBenJij.nu Oepss, - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van Annabella Reus - WaarBenJij.nu

Oepss,

Blijf op de hoogte en volg Annabella

12 December 2012 | Malta, San Ġiljan

Hihihi, ik ben hier echt zo slecht in he! :$ ik denk dat we ondertussen haast weer een maand verder zijn maar dat geeft niet! Het is af en toe toch best wel lastig om nog in fatsoenlijk nederlands een verhaal te schrijven,, Maar wat is er allemaal gebeurd de afgelopen weken. Eerlijk gezegd is er zoveel gebeurd dat ik het niet helemaal meer zeker weet. Ik denk dat het ongeveer 3,5 week geleden was dat Mama mij belde om te vertellen dat opa in het ziekenhuis lag, maar het was niks ernstigs, zo ik ging gewoon uit met de meiden en maakte die week gewoon nog lol. We zijn uit geweest en hebben zumba lessen gehad wat erg leuk was! Die zaterdag ben ik met Jean en Valentina wezen shoppen in Sliema want Valentina zocht een jurk. Al met al natuurlijk niks gevonden en was Jean de enige die wat gekocht had, maar wel een geslaagde dag. Zondags ben ik met Lotte en Sanne naar de markt in Marxeslock of hoe je dat ook maar schrijft geweest. Het was heerlijk weer dus we hebben ons prima vermaakt. Ik ben 's middags in Valletta uitgestapt om met Valentina daar nog even te kijken voor een leuke jurk maar ja het was Zondag en bijna alles is dicht. Nog wel even de repetitie van Nathalie haar dandsshow bij kunnen wonen en daarna zijn we weer terug gegaan naar Sliema omdat ik toch wel heel graag die gave hakken wou!
Verder waren we die week op school heel erg hard aan het oefenen voor het examen, en in de middag had ik weer afternoonclass van Michelle. Maandags belde mama mij met het bericht dat het toch niet zo heel erg goed ging met opa en dat we dus maar moesten hopen dat hij het nog even drie weekjes zou vol houden. Die dinsdag ben ik met Sanne, Lotte en Ciaro naar een diesel enz outlet geweest, maar dat bleek toch een beetje een teleurstellen dus maar weer voor de zoveelste keer naar Sliema. Die dag was ik er toch niet helemaal lekker bij met me hoofd en was heel erg bang dat ik eerder naar huis moest. Woensdag hebben we weer gezumbaat en dat was het geloof ik wel;)
Donderdag: Ik stond op het punt om naar school te gaan, belde mama. Nou ik wist het meteen al, en ja mijn voorgevoelens bleken waar, opa was overleden. Maar geen paniek ik zou morgen naar huis vliegen. Dus ik ben maar gewoon naar school gegaan en alles uitgelegd. Ze vonden het allemaal super dat ik gewoon op school was en 's middags hebben we een beetje nagels gelakt enz gewoon om ons laatste dagje samen door te brengen. Want Lotte en Sanne gingen namelijk weg weg als ik weer zou aankomen. Dus 's avonds met z'n alle lekker uiteten geweest en uitgeweest en koffer gepakt natuurlijk;). Vrijdag morgen nog tot aan de eerste pauze op school geweest en daarna de meiden geknuffeld en weer naar Jean der huis want daar zou ik door mijn transfer worden opgepikt. Nou ik was dus al half 12 op het vliegveld, dus maar ingecheckt en een cappucino gedronken. En om half 6 landde ik op schiphol! :) Maar toen moesten we denk ik eerst nog een halfuur taxien en daarna moest ik nog half Schiphol doorlopen om uberhaupt bij de aankomst hal te komen. Daar stonden mama, louw en diede. Daarna gauw naar Purmerend gegaan en daar wat gegeten en op naar huis. Die week was best wel een beetje vermoeiend en ik was dan ook blij om woensdag dan ook lekker wakker te worden in mijn eigen bedje zonder iets te hoeven doen. Lekker koffie gedronken met mama en voor het eerst sinds 8,5 week op knuffeltje gezeten. Nou die week verder nog heel veel koffe met mama gedronken en vrijdagavond een gezellig ouderwets avondje the voice. Zaterdag morgen ging om half 6 het wekkertje weer en Mireille en haar ouders stonden om kwart voor 7 alweer voor de deur om naar eindhoven te gaan. Hele gezellige reis gehad en nog even lekker een kopje koffie gehad voordat we het vliegtuig in gingen. Heel gedoe natuurlijk weer want ik wou mijn handtas mee maar ja dat mocht dus niet, dus uiteindelijk zat hij wel in mijn koffer maar was ik wel 1,2 kilo te zwaar, maarja even lief met je oogjes knipperen en we mochten door! :)
De vlucht was wel redelijk, maar je kan wel merken dat het goedkoper is, het vliegtuig maakt meer lawaai en er zaten een paar associale mensen in! In de rij naast ons zaten echt van die kakkers en die keken net zoals ons als dat meisje dan weer bukte en haar string kwam erboven uit enz. Ook haar witte shirt was niet meer wit en ze dronken zoveel bier dat en van die gozers zei dat hij moest opstaan : oh ik geloof dat ik een beetje teveel gedronken had! (goh je meent het, hahaha)
Zaterdags meteen uitgeweest wat heel erg gezellig was en zondag lekker uitgeslapen in het zonnentje ontbeten en hop naar Mdina. Daar nog even een hele lekkere chocolade cake gehad maar ja onze ogen waren weer groter dan onze mond zo het was veelte veel. Wij nog een doggybag mee maar uiteindelijk hebben we het maar gewoon weggegooid. Daarna hebben we geloof ik met zo'n 30 mensen bijna een uur op de bus gewacht, volop in de wind dus het was verschrikkkelijk koud. Uiteindelijk maar besloten om een andere bus te nemen zodat we sws warm konden worden.
Maandags heb ik valletta laten zien en heeft mireille nog een heel lekker warm dik vest gekocht want ja het was toch wel koud in Jean der huis:P en ik heel leuk shirt ding!
Die week ben ik gewoon naar school gegaan en en heeft Mireille op mijn laptop gewerkt voor haar study, in de afternoon gingen we iets leuks doen dus we hebben ons prima vermaakt. Woensdag hebben we samen met Nikki sinterklaas gevierd! :) Lekker met speculaas, pepernoten en warme choco. 'S avonds lekker uiteten geweest en daarna uitgeweest. Donderdag niet zo heel veel gedaan en dan Vrijdag had ik mijn examen. Nou dat had dus echt wel wat beter gekund maarja. Mireille en Nikki waren naar Sliema gekomen en we hebben daar nog een heerlijke cinnabon gehad ( een kaneelstang) en Mireille en ik hebben toen toch nog op de laatste valreep een leuk gala jurkje voor haar gevonden! :) Daarna naar huis gelopen en 's avonds lekker bij de Spanjaarden een spaanse omelet gegeten en uitgeweest. Om 5 uur toch maar richting huis, broodje gegeten en daarna heeft Mireille zich klaar gemaakt en om 10 voor 6 zwaaide ik haar uit, daarna Jean gedag gezegd want die ging voor een paar dagen naar London om te shoppen for christmas. Zo alleen Thomas en ik bleven over samen met Janet en haar bijna 3-jarige zoontje. Maar Thomas (50jaar) vond het te koud in huis en hij vond het verschrikkelijk dat er geen verse koffie was en de kleine tv en hij had ook wel 1 keer een maatlijd uit de magnentron gehad zo hij besloot naar een hotel te gaan Maandag middag! Wat een watje, dinsdag komt hij op school, ja en ik heb zo'n lekkere warme kamer, goed ontbijt en een super grote led tv, nou hoe verwend kan je zijn maarja.
Ik vermaak we prima al is het wel heel erg koud dus ik kom thuis en plof met een dekentje op de bank en een boek en kijk wat tv. Speel soms wat met Justin maar hij is wel vermoeiend soms hoor!;$
Vandaag laatste serieuze les en morgen public holiday en ga wss met Jean naar de tempels en Vrijdag eerst nog even school en dan vanaf 1 uur Christmas party. :) En dan zaterdag weet ik nog niet wat ik ga doen en dan Zondag lekker voor 3 weken naar huis! :)
Seee you later!!

Byee Byeee! xxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annabella

Alle verhalen over wat ik beleef tijdens mijn maanden buiten Nederland!

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 11801

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 31 Januari 2016

Going Down Under

30 September 2012 - 10 Maart 2013

Mijn reis naar Malta

Landen bezocht: