Nog maar 4 weekjes!! - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Annabella Reus - WaarBenJij.nu Nog maar 4 weekjes!! - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Annabella Reus - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 weekjes!!

Blijf op de hoogte en volg Annabella

03 September 2012 | Nederland, Oosterwolde

Over een krappe 4 week begint mijn avontuur naar Malta. Als ik er zo aan denk is dat nog maar zo kort. Ik ben natuurlijk vorig jaar in September al naar de open dag geweest en we hadden dan ook al vrij snel besloten dat dit iets voor mij zou zijn. Maarja dan duurt het nog een dik jaar dus niks aan de hand. Ik moest eerst maar eens 5 havo doorlopen en mijn examen halen natuurlijk. Maar toen was het al februari en werd het toch wel eens tijd om aan te melden. Intussen ging alles gewoon door en was ik helemaal blij met mijn aanmelding. Toen kwam het examen en werd ik toch wel heel erg zenuwachtig, want alles hing van dat moment af. Als ik niet zou slagen zou het hele verhaal niet doorgaan. Toen we de uitslag kregen was ik ook alleen maar bang dat alles in de soep zou lopen, maar gelukkig.... ik was geslaaagd!! Vanaf dat moment kon ik alleen nog maar zeggen, YESS ik ga naar Malta. Iedereen vond het super leuk, maarja het duurde nog 3 maanden, dus ik ging eerst gewoon lekker vakantie vieren en werken. Ik heb een super leuke vakantie gehad, maar het eind naderde en iedereen gaat natuurlijk vragen wat ga jij voor opleiding doen. Nou moest ik weer uitleggen dat ik geen opleiding ga doen, maar dat ik naar Malta ga. De reactie's.. OH, Maar wat ga je daar doen dan. Ik uitleggen.... okee wat leuk, maar waarom dan heel naar Malta!? Nou mijnn antwoord is nog altijd hetzelfde, als ik wil kan ik net zo goed in Nederland blijven. En tevens wil ook heel graag mijn duikbrevet halen, ideale gelegenheid dus! ;)

Vandaag zijn alle scholen weer begonnen en de introductie weken afgelopen, dan hoor je al die leuke verhalen en wordt ik alleen nog maar meer nieuwsgierig wat mij te wachten staat. Van de week heb ik me dan ook maar eens ingelezen over hoe en wat. Maarja ik ben toch ook wel heel erg benieuwd wie mijn gastgezin wordt, en mijn mede student. Jammer genoeg duurt het nog bijna 2 weken voordat ik daar bericht van krijg. Als ik dat weet kan het avontuur voor mij echt beginnen en kan ik langzaam mijn oude leventje vaarwel zeggen en me lekker kunnen richten op het komende half jaar en de rest van mijn leven! Want het is wel de bedoeling dat ik weet welke kant ik op wil als ik uit Malta kom. Nou ja ik heb er in ieder geval heeeeel erg veeel zin in en kan niet wachten tot het 30 september is! En natuurlijk hoop ik dat ik via deze blog jullie ook een beetje op de hoogte kan houden van mijn avonturen! ;)

ByeBye! ;)

  • 20 September 2012 - 16:36

    Annie Beets:



    Veel succses liverd en ik hoop dat je ons goed op de hoogte houdt van al je wel en wee.

    Liefs OMA

  • 16 Januari 2013 - 19:18

    Irma De :

    Leuk, veel plezier,
    Ik ga zelf 20 april naar malta toe voor 3 maand.
    In me eentje, dus erg spannend.

    Groetjes Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annabella

Alle verhalen over wat ik beleef tijdens mijn maanden buiten Nederland!

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 11815

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 31 Januari 2016

Going Down Under

30 September 2012 - 10 Maart 2013

Mijn reis naar Malta

Landen bezocht: