tweede gedeelte! :) - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van Annabella Reus - WaarBenJij.nu tweede gedeelte! :) - Reisverslag uit San Ġiljan, Malta van Annabella Reus - WaarBenJij.nu

tweede gedeelte! :)

Door: Annabella de Reus

Blijf op de hoogte en volg Annabella

23 Oktober 2012 | Malta, San Ġiljan

Hiii,,

Daar was ik weer en nu maak ik het even af! :) Zaterdag zijn we dus eerst naar een dansshow geweest en daarna naar Birgu! Daar was het candlelight festival echt super mooi!! Het is een een klein dorpje en ze hadden alle huizen met kaarslichtjes versierd maar echt heel veel, het was zo romantisch! Maar we waren er eigenlijk te vroeg dus eerst hebben we het in daglicht gezien en daarna in het donker! After that we tried the Maltees food,, was best lekker! En we kochten een witte wijn voor 1 euro maar die was serieus niet te drinken.Later op de avond hadden we een goedmakertje eindelijk eens een cocktail met meerdere kleuren,, hihi. Daarna hebben we nog een tijdje bij een band staan luisteren, waren twee meiden, best wel dik, en eentje had roodhaar een zwarte jurk vol met palletjes en dan gifgroene glinsterende highheels. Maar ze konden wel echt super goed zingen, om half 12 vonden we het wel weer mooi geweest en gingen we naar huis. Maar op we liepen nog even langs een kraampje met allemaal Maltese koekjes nou echt super lekker, hihi. Ohja ik had voor mijn hostmother engelse drop meegenomen, maar nou blijkt dat ze dat hier dus ook gewoon hebben en drop ook en perpermunt, niet heel veel drop gewoon van die smakeloze maar wel goed voor je keel als je keelpijn hebt.
Zondag hebben we niet zoveel gedaan eerst naar het strand geweest en daarna naar sliema gewandeld en weer terug. 's Avonds aten we gewoon normaal, wel met de ovenaardappeltjes van Jeane en die zijn echt lekker. Maar voor het dessert hadden we homemade applecrumble, super makkelijk om te maken en ze eet dat met conserved milk and de jus van de appels. Ik dacht meteen dit ga ik onthouden en ga ik thuis ook maken, hahaha.
Gister heb ik weer gedoken!! WAUW,, ik vind dat het echt zo leuk. En het ging ook nog super goed, ik moest meteen mijn ding klaarmaken met mijn luchtfles enz en toen ik klaar was zei ze jaa weet je wat ik nu tegen je ga zeggen en ik zo,, eeummh neee and she that you're brilliant my dear! Dus ikke helemaal blij. En in the swimmingpool ging het ook super goed. We did lesson 2 untill 5 and normal you do only 2&3! Dus we kwamen om half 7 pas het water uit, helemaal verkleumd! :$ Maar wel super leuk. Morgen moet ik terug komen om het laatste deel van de film te zien, to make the last 2 test and maybe we're going again into the swimmingpool and than I'm ready for the sea!! :)
Gister hadden we ook een nieuwe speakingteacher en hij vroeg is er een verschil tussen Holland and the Netherlands,, I said,, euhm i don't know! Dus de slimme mensen die dit lezen, is er een verschil???????
Nou ik denk dat dat het wel weer was voor nu!!

Bye Byee ciaaoooo! :)

Xxxxxxx

  • 23 Oktober 2012 - 15:03

    Nynke:

    hallo.
    Super dat je het zo naar je zin hebt. Als je iemand uit Noord of Zuid holland vraagt zullen ze je zeggen dat holland en nederland niet het zelfde is. maar in het buiten land is er geen verschil. hier zeggen ze ook dat je uit holland komt bijna nooit uit nederland.

    veel plezier, en duik ze.
    zo te horen heb je het lekker druk.

    dikke kus en tot de volgende keer.

    Nynke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annabella

Alle verhalen over wat ik beleef tijdens mijn maanden buiten Nederland!

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 11785

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 31 Januari 2016

Going Down Under

30 September 2012 - 10 Maart 2013

Mijn reis naar Malta

Landen bezocht: